Pliki cookies

Ta strona używa ciasteczek. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.
Więcej informacji pod linkiem Polityka prywatności i wykorzystania plików cookies

Zrozumiałem\am
Zrozumiałem\am
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Call Center – Infolinia SGB - Bank Spółdzielczy w Ożarowie

Call Center – Infolinia SGB

Infolinia SGB zapewnia kompleksową obsługę klientów Spółdzielczej Grupy Bankowej. Masz problem z bankowością mobilną, nie możesz się zalogować, problem z bankomatem, lub kartą? Konsultanci odpowiedzą na Państwa pytania 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Kontakt
Bezpłatne połączenia tel.: 800 888 888
Połączenia z zagranicy
(opłata zgodna z taryfą operatora)
tel.: 61 647 28 46
Adres e-mail call.center@sgb.pl
Usługi Zakres pomocy
Bankowość mobilna Aplikacja mobilna SGB Mobile, Portfel SGB, usługa BLIK
Karty płatnicze Płatności kartami, 3D Secure, PIN przez SMS, zatrzymanie karty w bankomacie, problem z wypłatą gotówki
Placówki i bankomaty SGB Informacje o danych teleadresowych placówek i bankomatów SGB